onsdag 10 november 2010

Tadaaaa

Länge sen sist. Men jag har inte legat på latsidan för det. Nu har jag sytt färdigt alla stickfodral som jag tänkte sälja på julmarknaden. Sen ska jag även göra virkfodral, haklappar, julkort och hemmagjord äppelmos med söta hättor på och handvävda mattor som min farmor har gjort.

Fodralen är mycket praktiska och jag har gjort stickfacken olika breda och i olika längder, så att man kan sortera strumpstickorna fint de med. 

Vad tror ni, kommer de att sälja? Vad tror ni man kan ta för dem? Jag vill ju gärna ha lite kommers och sälja slut på allt. 



3 kommentarer:

  1. jag kommer å köper det svart hoprullade som ligger på bilden!! såååå himlans fina :D kram söta du!

    SvaraRadera
  2. superfina! om jag inte redan hade flera stycken stickförvaringar (och kunde komma på julmarknaden) skulle jag lätt köpa en. du får väl räkna på hur mycket tyget kostade till varje, tiden som gick åt och så jämka lite ;)

    SvaraRadera
  3. Men seriöst! Vilken talang du är LinaFina! Jag blir så sjukt avis!! Nu känner jag bara hur synd det är att jag inte stickar för då hade jag kunnat köpa ett spnt fodral av dig hahaha!

    SvaraRadera