tisdag 19 oktober 2010

Frånvaro

Snart en vecka sen sist! Idag ska jag och Sixten på fika hos Linda och lilla Annie i min mammagrupp. Så igår kväll sydde jag en liten hakklapp till Annie. Hon och hennes mamma gillar svart och lite sött. Inte så babyrosa med andra ord. Hittade ett fint tyg jag köpt på Ikea som fick bli framsidan och sen valde jag ett tjockare och mjukare svart tyg på baksidan. Jag har sytt en del hakklappar med kardborre men de lyckas Sixten dra av för jämnan så den här gången fick det bli en tryckknapp. 





3 kommentarer:

  1. hej mitt hjärta!! vilken underbart fin haklapp! jag är helt imponerad. beställde inte alla andra mammor en haklapp? Du är så duktig och jag är så stolt!! puss puss från din gamla mamma

    SvaraRadera
  2. Oooh gu vilken fin! när jag får barn (om 100 år om Andreas får bestämma) då ska jag beställa grejjer av dej ;) Kraam Elin

    SvaraRadera