fredag 10 december 2010

Dan före dan före dan

Jaha nu är det inte många timmar kvar tills jag ska sälja på julmarknaden. Jag längtar faktiskt tills det hela är över. Jag längtar efter att pyssla och inte masstillverka. Det är ju roligt i början men just nu känns det lite tråkigt. Kanske för att jag har så många roliga projekt på gång som jag har fått skjuta på. Men det ska bli superkul att sälja och träffa lite folk. Jag hoppas att farmor har lust att stå en stund för mig så jag får gå runt och kika på allt annat som säljs. Det roliga med den här marknaden är att det är vanligt folk som har suttit hemma och knåpat och inte "marknadsexperter" som åker ifrån marknad till marknad och säljer sina inköpta saker. Nej nu ska jag ta och finjustera det sista inför morgondagen då vi packar bilen och far mot Dalarna. Så om ni har vägarna förbi Sundborn på söndag så hittar ni mig i Kvarnen!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar